Onda dockan

Detta inlägg tillägnar jag min mamma som så snällt tyckte att ja skulle få upp lite saker från när ja va liten.. d mesta var ju ganska kul å ha som tex fotografier, min första bok å mina första skor.. men d jag däremot hade klarat mig HELT UTAN är denna läskiga docka.. har hitills försökt förtränga dockjäveln, d gick fram tills idag då jag försökte ställa henne i garderoben under min städning, insåg snabbt att d inte skulle gå då jag fick för mig att hon e väldigt lik onda dockan i filmen.. så nu måste hon sitta i mitt kära fönster å glo då ja inte vågar reta upp dockan å gömma henne.. å kan bara meddela dig mamma att hon följer med till stockholm nästa gång jag kommer.. å om ja sover dåligt inatt så vet ni va d beror på, mardrömmar om Onda dockan=P


Måste hon stirra hela jäkla tiden=/


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hon är ju gullig. Minne från farmor och Ryssland o nästan lika gammal som dig hihi

2011-01-10 @ 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0