pluggvm

Pluggvm som vanlig mitt i natten..men ska gå lägga mig strax.. skulle kunna sitta hela natten om det inte var för att jag e hungrig och om ja inte hade behövt jobba imorn.. usch va ja önskar att mina uppgifter bara kunde bli klara utan att ja ansträngde mig, dock så e dom ganska roliga, men då om ja hade börjat i tid som jag skulle gjort=/ Har iaf jobbat idag 13-21.15, samma tid även imorn, efter jobbet blire gävle för ny kurs på måndag=)

Nä nu ere borsta tänderna å försöka komma upp itid för å plugga vidare, men känner ja mig rätt så får vi se hur d blir me den saken:P

Gonatt
XoXo

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du måste sova bumman hehe

2011-01-23 @ 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0