rastlös.......

Rastlös å sällskapssjuk som få, så tråkigt när alla e sjuka lr bortresta å då ja har tröttnat på soffan..tror nog ja måste köpa mitt jäkla gymkort snart så ja har nått å göra om dagarna för soffan börjar bli tråkig:P funderar på å ta en rikigt låååång promenad, men känns sådär halvlockande..


Ja å min tokgumma i vemdalen.. kom heem nu!
På måndag ska ja laga finmiddag åt dig, vete fasiken om du får nå tzatsiki bara trots att man MÅSTE ha d när man äter kyckling.. känns inge lockande me sån sås efter vemdalen nu:D


Kommentarer
Postat av: Emma

gumman då, jag vill vara frisk å umgås:) tur att du ska vara kvar ett tag till iaf!

2011-01-07 @ 21:13:19
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: mamsen

sötnosar ;)

2011-01-08 @ 10:38:14
Postat av: sannapanna

plutten.. jag längtar hem efter dig också!!! syns snart :) PÖSSI

2011-01-08 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0