soffmys=D

Ligger å myser i soffan framför criminal minds, har städat som en tok idag å d börjar arta sig nu även fast d e mkt kvar.. men nu känns d iaf som mitt hem, börjar bli lite hemtrevligt nu me saker på väggarna å lite foton som gör mig glad=D
Har tidigare idag vart förbi skolan å försökt hämta nyckeln till gamla lägenheten då ja skulle städa men tydligen så va den redan uthyrd, kärringjävlen som gnällde på städningen sa att lägehenheten skulle va tom i 1 månad men ack så fel hon hade så hoppas hoppas hoppas på att killen inte klagar på städningen.. Sen va ja å carisma upp å hälsa på emma å cappi å company en stund, mkt trevligt för där blir man alltid så glad=D har även hunnit me en snabbis till sanna på brynäs, därefter hem å käka tacos i min ensamhet men d gick d me=D imorn ska ja försöka mig på en storstädning, dammsuga å skura golv å fixa d sista.. men vill vinna mina väggord på tradera så ja kan sätta upp lite hyllor sen, vill ju inte göra nått förhastat för ovanlighets skull=D
Nu tycker carisma att vi ska sova, hon har redan gått å lagt sig, men kom tillbaka in i vardagsrummet då hon insåg att ja inte följde efter henne, sötnosen då, skönt med både kvällstrött å morgontrött hund<3
Hoppas ingte hennes mage kollapsar inatt, känns på lukten att d inte bådar gott=/

Va tvunngen å sno denna ursöta bild på gudmors favorit från min gummas blogg<3


å sen en bild på min lilla skabbräv=) utseendet vart inte hennes starka sida, den står hennes personlighet för.. underbara hund, börjar faktisk få lite ångest då ja tänker på att hon fyller 9 år i april.. känns ju som att hon kommer finnas hos mig i all evighet<3<3
 Gonatt!


Kommentarer
Postat av: mamsen

vilka gullungar ;)

2011-01-06 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0