underbara tisdag

Igår hade ja heldag me sanni å moltas, fick även sovsällskap av dom.. mkt trevligt, förutom att moltas dödade mina flimmerhår i näsan med sina äckliga fisar hehe.. imorse var jag först iväg å hämtade parkeringstillstånd till bilen så ja kan stå utanför huset, sedan gick ja ner å träffade min gumma å min úbersöta gudson=) gick runt å kollade affärer å shoppade lite presenter, sedan vart d fika mkt trevligt må ja säga=D efter d gick vi hem å hämtade carisma för att sedan  följa med å lämna mina tokar=) nu på kvällen har d bara vart massa mys för mig å isma, badat å tagit d lugnt=) nu ere dokumentär- Den perfekta vaginan.. kan en vagina ens bli perfekt haha
Imorn blire PLUGG på dagen, tvätt på eftermiddage å mys me flickorna på kvällen=D Och på torsdag kommer dom å byter min kyl/frys och spis.. sköönt.. även sannas renovering börjar då, så imorn får man sovsällskap igen, trevlans=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0