bra humör?

Ja, verkliiigen! Gladast i sverige e man just nu.. sitter i akalla nu, sova på soffan ikväll då käre storbror e här å sover i MIN säng..brorsorna var över hos mammsen på middag medan jag jobbade å dom vägrade ta me hundarna hit så därför är ja tvungen att hämta dom imorgon innan jag åker till gävle.. skitkuuul!! Bilen blir håårig, jävla skitsnack..=/men välbehövt iaf då jag känner att hundarna är bra för min bantning, man blir ju så illa tvungen att gå ut på promenader när man har dom, så d e bra=) men enligt nyheterna så ska ju vädret inte bli d bästa imorn å på tisdag så hoppas dom misstar sig å att d blir sool iaf:D
6 dagar kvar till inflyttningsfest nu oxå, men vi blir ju tydligen inte så många som tänkt.. men d kommer bli skoj iaf.. tråkigt bara att min uberförvirrade Sanna inte kommer då hon tog fel på vecka, trodde att hon jobbade denna vecka fast d va nästa dvs festhelgen=( men men vi får ta igen d en annan helg även om d verkligen e pisstråkigt att hon inte kommer=(
Dessa små gobitar ska ja hämta imorn, och som vi ska mysa.. så vi hoppas på fiint väder VARJE dag så vi kan gå massa långprommisar utan att frysa ihjäl

Kommentarer
Postat av: mamsen

Humöret är på topp haha men vi fick ju träffa dig igen <3

2011-03-28 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0