egentid

Ligger äntligen i badet efter en låång dag som började med en halvdålig natt i soffan.. hade lite svårt å somna inatt då jag hade mkt å fundera över.. vaknade iaf av att mamma å mattson kom upp kl 7.. vid 8 fick jag gå ner å flytta bilen.. sedan frukost å sen strax efter 9 så åkte ja ut till rimbo och hämtade mina små vilddjur.. kom upp till gävle vid halv ett å hämtade sanna, lämnade av hundar å gick ner på stan å käka lunch på waynes å sen kollade skinnjackor till sanna=) Hem efter d å hämta hundar, sedan for vi iväg till emma å gick en långisprommis, så härligt ute d vart idag=D Efter alla ärrenden så blev d extreme dog makeover.. båda hundarna skulle duschas och klippas.. d tog sin lilla tid kan ja meddela, men nu e dom iaf lite finare än innan så nu behöver man iaf inte skämmas när man går ut me dom=D
Vi har även hunnit me sista kvällskissen, så efter bad så blire till å krypa ner i sängen å läsa lite för imorn väntas plugg me sanna=)
Tok 1
Tok 2
Tok 3
mitt efterlängtade bad som ja saknat i stockholm=)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilka söta tok ni är <3

2011-03-29 @ 11:06:18
Postat av: Caroline

mys :D Ses på fredag :D:D:Dwiiiiieeeee

2011-03-30 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0