=)

Ligger å latar mig i soffan å lider av svår beslutsångest om ja ska träna lr inte.. skivstång/spinning 90 min känns inte alls lockande just nu.. men ändå så känns d som att ja måste d då jag ska ut och festa imorn.. å ja hatar att känna mig pluffsig å fet, å d gör jag verkligen om ja inte tränat innan ja ska ut=/ Men d ska bli sjukt kul iaf å gå ut nere i stockholm, få se lite annat folk än dom vanliga i gävle=D fast ja tycker om festlivet i gävle, roliga människor å NÄRA hem;) så vi får se va vi lyckas me den här gången, Isa å jag, sista vart d ju som hon trodde, kaos på ett roligt sätt, man vet lixom inte va som händer när vi e i farten=P
Nu är även datum för inflyttningsfest bestämt, 2 april ska grannarna i huset få störas lite.. å d e dom allt värda att göra då dom har stört mig måånga gånger;P
Jag ska dock sköta mig liiite bättre än ja gjorde på sannas å puttes fest, inga pinsamheter här inte.. OCH jag ska komma ihåg heeela kvällen oxå hade ja tänkt utan ånestkänslor dagen efter;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter bra söt :D Ska bli toknice! =) Jag tror jag jobbar men hoppas jag kan stanna till måndag iaf :D <3

2011-03-10 @ 20:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0