favoritkillen

Har inte haft nån lust å skriva nått här på nån dag, men så ere ibland..
Igår hade jag iaf en härlig dag med träning och måndagsmys hos Ida och tjejerna=)
Idag har ja mest legat i soffan å inte gjort så mkt, pluggat bara.. sedan gick ja iväg å mötte upp min fin fina gumma och min fin fina gudson för en promenad.. Så vi tog vägen förbi gallerian å cappson fick en ny vårjacka å ny mössa, så nu e han ännu coolare än innan=D Följde därefter med dom hem å vart bjuden på middag, tackar=) sedan satt vi mest å snackade en massa, kollade unga mammor på MTV å busade me en suuuupertrött liten cappi, den där ungen vet allt hur man gör sin gudmor glad när hon som mest behöver d, underbara lilla trollunge <3
Min favoritbild <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbara gudmor som är så go mot lillcappson<3

2011-03-23 @ 15:37:15
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0