mysmorgon!

Godmorgon=) ligger å myser i soffan med filt å tända ljus, har precis kollat våra bästa år och ska väl försöka ta mig upp å sminka mig snart för skolan=)
Igår vare först träning i vanlig ordning med Ida och efter d åkte vi till henne å hade tjejkväll med Hurtig, Lina och sanna resten av kvällen.. Lina gjorde semlor som d bjöds på, riktig gott=D men usch hur ska detta gå, om man tränar nästan varje dag så borde man väl inte käka semlor å massa annat skit, men som vi pratade om igår så e livet för kort för att inte njuta av livets goda sidor.. men hmmz man kanske inte får överderdriva;)

Ikväll skulle jag gått på skivstång vid halv fem men tror ja tränar efter skolan istället då ja förmodligen ska på dejt med emz ikväll å då vill man ju inte stressa =)

Nu blire fixa mig, kan ju inte ligga här å lata mig hela morgonen, har ju faktiskt massor å göra innan skolan=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0