popcorn

Sitter i min ensamhet å myser till filmen Allt en tjej vill ha, har sett den förut men den e så lättsam å mysig så den passar bra såhär en lördagskväll, d blidde även lite popcorn å cola zero till=D Håller även på å tvättar, så här e d många bollar i luften hehe..
Dagen har ju vart helt underbart fin idag, om man bortser från blåsten då kanske;) va nere i källaren å hämtade upp lite vårjackor, börjar ju bli dags snart känner ja=D började även vårstäda balkongen men kom av mig då min gumma ringde å vi skulle ut på promenad.. vart dock inte så lång promenad då blåsten INTE var speciellt skön.. så d blidde en liten prommis runt skolan å sen hem till emma å viktor, så hann me å busa me min lilla speedokanin casper inann ja återvände hem å lagade mat=D 
Ingen fest för mig ihelgen, kanske tom klarar av å hålla mig till inflyttningsfesten den 2a april.. men usch va tråkigt om ja ska behöva vänta sålänge så d hoppas ja erkligen inte=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0