trött å grinig

Sitter i sängen å känner mig allmänt nere idag, vet inte varför men ibland ere väl så bara=/ har iaf vart iväg till skolan å lånat lite böcker å sen vart å handlat=) sedan har ja bara legat å läst ute på balkongen, supervarmt va d.. så när solen försvann hämtade ja täcke å kudde å somna till en stund.. ibland e man allt glad för den inglasade balkongen.. kanske inte uppskattar den lika mkt i sommar när d blir bastuvarmt där ute men fram till dess så:D
Imorn blire skola, ska leta upp nån bokjävel så måste va där kl 8 så ingen hinner före oss å tar boken.. lagom glad över den långa sovmorgonen, men ibland får man anstränga sig lite mer än man brukar så d e bara å lägga sig tidigt idag.. 23 har ja satt gränsen för min vakentid idag=)
Känner mig lika eländig som ja ser ut kan ja säga!

Kommentarer
Postat av: Caroline

klart man får vara allmänt nere vi är ju mänskliga !! =) LOVE U BEBE HOT BEBE!! =)

2011-03-14 @ 22:25:45
Postat av: sannapanna

ja man får vara deppig, idag ska jag göra dig på bättre humör ;) pusss <3

2011-03-15 @ 06:41:14
URL: http://sannalundbergh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0