trött husfru

Underbart helgväder men har dock inte utnyttjat solen så mkt då jag har haft vårstädning hemma hela helgen.. lekt hemmafru å putsat fönster, städat balkongen å skurat och dammsugit golv=) fast ja har kvar lite i hallen då ja måste ner till källan å lämna lite skit.. måste även sortera lite kläder i garderoben å all annan skit ja har i mina ikeapåsar i sovrummet.. men seeeen e ja klar;) har även hunnit med å kört ett gympapass på eftermiddagen, inte så roligt då d va lite vääl mkt dans för min smak idag.. men men kanske lär mig sånt oxå om ja e tillräckligt envis för å försöka mig på d fler gånger;)
kollade på schemat nyss oxå, å vart försvann min sovmorgon dom närmsta dagarna?? skola måndag-tordsdag=/ sovmorgon på fredag iaf, sen blire jobb ihelgen åså kanske ja tom får testa på en festkväll i stockholm till helgen.. va ju sjuukt länge sen ja va ute där=)
Nu blire kanske film lr om man kanske ska sova istället så man inte käkar nå dumt.. har ju sån sjuklig abstinens efter alllllt förbjudet just nu..

Kommentarer
Postat av: Caroline

söööt va duktig du är :) älskar vårstäd :)

2011-03-07 @ 07:55:24
Postat av: mamsen

duktig <3

2011-03-07 @ 11:08:15
Postat av: Emma

jasså party i sthlm:) vem ska du ut med:D? Puss

2011-03-07 @ 15:08:13
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0