vaken med tuppen

Jahapp då sitter man å käkar frukost, klockan ringde kl 9, kändes som klockan va typ 6 lr nått.. somnade ju inte förens kanske 2 tiden lr nått, fastnade vid datorn å sen hade ja matkoma så ja kunde inte somna=) men iaf så lider jag av en ganska kännbar träningsvärk i mage å skuldror men duktig som man e så ska man träna kl 11 me Ida=) känns skönt för då har jag iaf tränat 3 ggr den här veckan, varav ett dubbelpass, hehe fast vattengympan kändes väl kanske inte som så mkt träning men iaf=)
Ikväll blire iaf middagsmys hos mig, så blir väl tacos tror ja=) även utgång, men ikväll blire lugnt, har bara köpt en vinflaska som ja tänkte skulle få räcka för mig idag;)
Nu måste ja fixa mig så ja hinner iväg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0