vattengympa

Sitter nybadad å kollar tv, funderade ett tag på att gå på vattengympa men struntade i d, så därför fick ja ett ryck å städade lägenheten med klorin så nu luktar den simhall.. så d blidde lixom som att jag tog med mig vattengympan hem; klor+badkar=simhall=D Nu känns d iaf fräscht här hemma, va ett tag sen som jag fick njuta av en heeelstädad lägenhet, bytte även sängkläder så hoppas att jag sover bättre inatt än jag gjorde igårnatt.. Hoppas även på att ja mår bättre imorn, känner mig inte så pigg idag.. känner mig även lite smått stressad över seminariumet på torsdag=S
Men blir nog att lägga sig itid idag å hoppas att natten blir bra å att ja vaknar upp pigg å glad imorn=)
Min nya kompis=D

Kommentarer
Postat av: Caroline

avis like hellll vill också simhall hemma!! ska låna din bassäng när jag kommer upp =) :D PUSS

2011-03-15 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0