byta hund?

Sitter och kollar hundannonser, ganska kul å läsa faktiskt.. man blir ju såå sugen på en liten skit när man ser alla små sötnosar:D men hittade en ganska rolig men hemsk annons  på blocket nyss, kan man verkligen bara byta ut sin hund?? jag tycker inte d iaf.. ELAKT ju!! borde man inte vetat att Newfoundland och St bernard är en STOR hund innan man köpte den?
"hej jag vill byta min stor för en liten även kan tänka mig att betala lite extra. min hund är en blandras mellan st bernhardshund och newfoundlands. han är väldig social och snäll
gillar barn och 1,5 år . jag vill jag en liten hund eftersom mina barn ska kunna rasta honom. kan mejla bilder om intresse finns."
Nä nu har man inte tid me d här, nu måste ja duscha å fixa kesoplättar som ja kan käka på jobbet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0