jag vill vakna!

När ska man vakna ur denna jobbiga dröm.. uppsats som snart ska va inne och ett jobb som just nu tynger mig väldigt mycket, allting känns så jobbigt just nu=/ vill bara bli klar me allt å hitta ett jobb som ja trivs me, orkar inte må dåligt längre.. känner mig som en riktig bitterfitta som e allmänt less på livet just nu!
Den jobbiga dagen resulterade i Ben å Jerry, skitbra för min bantning.. men får väl försöka tänka mig att lite glass på en lördagkväll inte gör så mkt när ja har varit väldigt hård med maten resterande av veckan.. men kan inte låta bli att få ångest över d iaf.. man känner sig alltid så misslyckad när man inte lyckas me d man vill.. å ja skulle inte ha någon ätardag denna vecka, men nu ere försent å tänka på d.. bara börja om imorn=)
Och ja veet.. ett riktigt sentimentalt inlägg, men ibland mår man inte riktigt bra bara å då måste man få klaga..

Kommentarer
Postat av: sannapanna

hoppas du mår bättre snart gumman <3

2011-05-15 @ 10:05:17
URL: http://sannalundbergh.devote.se
Postat av: mamsen

Min gulliga dotter <3. Hoppas att du mår bättre snart, du är fin som du är <3.

2011-05-15 @ 17:55:36
Postat av: Caroline

<3 Det kommer gå super med både uppsats och jobb senare gummnan!! Du är ju världens bästa Marie!

2011-05-16 @ 07:34:13
Postat av: Emma

Det e ju sommar snart,. du å jag ska ligga och glassa på stranden, jag längtar:) nu får vi kämpa dom sista veckorna å sen måste vi ju ses i veckan oxå:) <3 KRAM

2011-05-16 @ 08:10:15
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0