jobbhelg

Ligger å kollar på våra bästa år, har riktig jäkla träningsvärk i benen oxå, ja som tänkt gå ner å träna innan skolan kl 13 men d orkar ja inte göra nu;) Den här veckan har varit heemsk, först intervjuer borta i avesta typ, d va dock ganska kul och intressant.. kul att se hur d ser ut på ett industriföretag=) men på kvällen när vi kom hem från avesta så va jag heeeelt jävla sjukt trött, mådde illa av trötthet så somnade kl 19,15 i soffan å vakna vid 20.45 så gick å borsta tänderna å la mig i sängen å somnade där istället sen sov jag till 9 på morgonen=) sen satt jag HELA tisdagen enda till natten å transkriberade.. 18 sidor blev det och över 12 000 ord.. och d va nog d absolut d värsta jag nånsin gjort.. men nu är d iaf gjort så nu blire att analysera alla våra intervjuer.. å idag ska vi även träffa våran handledare och se va hon säger..
15.30 blir d vårdcentralen för lite undersökningar, usch känner mig ju inte allt för sugen på att gå dit.. och sen väntas jobbhelg, lr jag börjar redan imorn 11-21,15 och sedan 13-21,15 lördag å söndag.. Meen sen är jag äntligen ledig 2 helger.. längtar så sjukt mkt, känner mig riktigt sliten och vill bara få en helg för mig själv utan några måsten=)
Nästa gång ja skaffar hund vill ja ha en liten skit som är lättare att ta mig sig överallt.. ja vill ha en liten tuffing, ingen skällig liten kärringhund som ska ligga i väskan=P Ska man ha en liten så ska den fan uppfostras som om den skulle varit stor, finns inge värre än ättriga småhundar!
(Bild lånad från google)

Kommentarer
Postat av: mamsen

fel sort hehe ska va yorkshirterrier <3

2011-05-12 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0