pluggfri kväll

Gokväll! Ligger och myser i sängen framför tvn med en helt pluggfri kväll, i vanliga fall så skriver ja uppsats me sanna på dagarna å pluggar själv på kvällen, så jag e så slut i hjärnan som man bara kan vara, idag är första dagen ja inte haft huvudvärk, har ju haft d ganska mkt den senaste tiden=/ men pluggade iaf me min gumma fram till kl 14 sedan hem å fixa för vid strax efter 15 så kom mamma å mattson på besök, mkt trevligt, så vart först lite jordgubbar och hallonkesella till fika å terassen till middag=D med andra ord så har d vart en riktigt trevlig dag..
Igår fick ja även träffa min fina gudson å min fina gumma, så vi gick  en sväng till lekparken i boulongen å busade, sååå välbehövt å få träffa dom å tänka på annat än uppsats en stund och prinsen han bara växer å växer=D
Vad händer imorn då? jo jag ska sooooova ut för första gången på länge, sedan träna, gå till systemet och på kvällen blire tvättstuga å vänta in brorsan som kommer å sover över i helgen..=) På lördag väntas middag och utgång me sanna å flickorna och på söndag är jag död, så då blir d sängen hela dagen:D sådär då var hela veckan presenterad.. nu blire fortsatt tvmys innan ögnen går igen=D natti natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att du fått lite roo från uppsatsen en tag! =) de behöver ni :D Jättekram!! =)

2011-05-20 @ 08:44:51
Postat av: mamsen

Tack för en myspysdag <3

2011-05-21 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0