TV =D

Haft en fullspäckad dag.. gick upp å pluggade vid halv nio, åkte till icamaxi för å veta hur man skulle kunna spara kanalerna på min nya lilla minitv.. satt hela kvällen igår utan att lyckas få in kanalerna, så höll nästan på å kasta ut skiten från balkongen av ilska=) men jag va tydligen tvungen å ställa om nån inställning bara så d va bra, men däremot så vill inte antenndelaren (den som gör att man kan ha flera antennsladdar i hålet) göra så jag får bra bild istället.. så lite surt.. men men den funkar iaf tills vidare =D Men nu har jag iaf en liten tv i sovrummet, som jag saknat att kolla tv i sängen.. brukar ju kolla halva program bara för att ja inte orkat se klart dom i vardagsrummet men nu e allt som d ska igen;)
Men har iaf hunnit iväg till Oves me sanna, hittade lite nödvändigt småskit.. å direkt efter d så åkte vi till tatueringstället där sanna skulle fixa lite rosor.. sjukt snygga=) å tydligen så ska jag göra min tatuering på magen snart, fick nämligen ett presentkort av tokmajan i inflyttning/examen/födelsedagspresent, så nu ere ingen återvändo;D Tack gumman, snart ere din tur å skratta när jag lider;)
Äntligen får man kolla tv från sängen iigen:D

Kommentarer
Postat av: sannapanna

va mysigt det ser ut gummsan :) jaaa snart ska jag få skratta <3

2011-05-16 @ 23:55:37
URL: http://sannalundbergh.devote.se
Postat av: mamsen

Lyckan är gjord =)

2011-05-17 @ 09:46:47
Postat av: Jean

Cooooolt när bli din tatto???

2011-05-17 @ 11:40:31
Postat av: Caroline

Härlig present Marie!!! :D Har du bestämt dig vad det blir för något? :D Nice ju!! =) Ses nästa helg!!! Längtar verkligen!!! =) KRAMA OM!!

2011-05-17 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0