varning för halvnaken hemmatränare;)

E man för lat för att ta sig till gymmet så få man komma på andra alternativ hemma, så här såg du ut när jag satt å plugga igårkväll;D såg ganska kul ut måste jag säga när token låg på golvet å gjorde armhävningar å crunches å allt han hitta på.. men duktig var han iaf, jag gjorde ju inte nått alls förutom träningen i skolan- benböj, bänkpress, marklyft och ryck och stöt men d fick duga bra ändå tycker jag:D
Och såhär såg d ut när vi fotografera olika övningar igår på gymmet:D
NU är det pluggpanik som gäller resten av dagen med avbrott för träning med adepten på eftermiddagen bara=)
Imorn är det tenta=/ och sedan födelsedagsfika hos sanna som fyller år=D
Och på fredag fyller min andra gumma tant, känns bra att hon e lika gammal som mig då så man slipper känna sig gammal själv;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad duktiga ni är :)

2011-11-24 @ 10:19:57
Postat av: Caroline

ja verkligen :D Ingen ro och ingen rast :D

2011-11-24 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0