vinterdäck=)

Började dagen kl 8 hos däckfirman där grodan fick nya däck och jag passade på att plugga medans=) därefter hem till frukost och plugg och måste säga att jag varit väldigt pluggduktig idag, brukar ju oftast komma på roligare saker att göra när ja måste plugga:P strax ska ja iväg till skolan för en meningslös redovisningsdag och som ja hoppas på ska gå väldigt fort.. så nu tycker jag att min kompanjon kan ta å pallra sig hem från utbildningen i Mora och håller mig sällskap i skolan så det blir lite roligare och tiden går lite snabbare=D men e så glad för hennes skull att hon fått jobb med det hon kämpat för så länge, hon kommer bli en superPT d e ja säker på=D
Ikväll blire TRÄNING utan undanflykter sedan tvättstuga och plugg, dags å börja på hemtentan tror jag så man bli av med den snart=D
Nä nu blire snabbfix å sen skynda iväg till skolan=D
<3

Kommentarer
Postat av: mamsen

fin <3

2011-11-17 @ 15:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0