i ett förhållande!

Sådär då har man gått från singel till " I ett förhållande" på facebook och det måste ha varit en sensation lr nått då det är hur många som helst tryckt på gillaknappen:D Men iaf så känns d väldigt skoj att ha någon, d va ju lixom ett tag sen å min sötnos är verkligen helt underbar på alla sätt å vis då han stått ut me både d ena å d andra sedan vi träffades så d e ju bra att han inte  för lättavskräckt=D Ja började ju inte direkt å visa upp mina allra mysigaste sidor kanske, men som han sa igår så kan d ju då bara bli bättre efter d=P

Idag är det iaf hemmaplugg som gäller fast d går seeegt, ska försöka få lite gjort iaf innan ja går ner till gymmet=)

<3

Mina nya fina nytillskott i fönstret, fick en stor å fin blå orkide av mamma å mattson, såå himla fiin så nu hoppas ja att jag kan få den å överleva ett tag iaf=D sedan köpte jag mig en orkideflickvän till den blåa.. en lite annorlunda orkide som doftar supergott=D så nu får vi se hur länge dom håller sig sådär fina;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste paret, ni är ju för underbara tillsammans finns ingen bättre kombo tror jag! Vi ses snart, Puss

2011-10-25 @ 14:42:20
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: mamsen

Myspysigt kram

2011-10-25 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0