pluggdag!

Sitter å pluggar, lr försöker iaf=) Har beslutsångest va jag ska träna idag, ut och springa lr ner på gymmet och köra spinning å gymträning.. hmmzz!
Hade iaf en härlig söndag igår, gjorde ju kalopps som vart helt okej för att vara första gången=D så nu e jag sugen på att testa på någon ny gryta, e även sugen på att baka nå bröd.. hmmz va har hänt me mig??!=) På kvällen igår vart d film Setup med Bruce Willis, den va helt okej, kanske inte den bästa men gick att titta på iaf=)
Bortskämd med glass ockuperade han badkaret =)
Och Björne snodde sängen.. hmmz man e ju inte van vid att fajtas om både badkar och säng, men lika bra att vänja sig.. typiskt killar;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Bortskämd eller hihi

2011-10-17 @ 18:13:21
Postat av: Caroline

Åh så mys!! :D Hoppas det rullar på för dig gumman min! Saknar dig och Gävle!! Nu har vi fått nycklarna till lägenheten och ska börja renovera så fort som möjligt :D Lycka till i skolan!! :) <3

2011-10-17 @ 21:52:34
Postat av: I

Haha, lite hemmafruvarning på dig! ;)

2011-10-17 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0