burlesque

Har nyss sett klart filmen Burlesque, hade inte så höga förhoppningar om den men den va sjukt bra=D Enda  nackdelen va att d bara var en massa snygga välformade burlesquetjejer i filmen så ångesten kom krypandes eftersom jag åt popcorn och en 88an till filmen=/ så imorn blire till å träna bort d ja satt i mig idag.. kl 11 blire gympa med IP därefter hem å dö en stund för att sedan träffa IP igen för middag och utgång.. MYS! ska bli riktigt skoj att få komma ut å göra något, se lite folk å få dansa av sig lite, va ju ett tag sen=D
Känner mig riktigt otymplig idag då jag har träningsvärk i varenda muskel i kroppen+ en sträckning i vaden från hinderbanan vi hade i skolan igår.. så just nu skulle ja inte tacka nej till en massage=)
Mums, hur snygga är inte dessa två i Burlesque då!;)
'
Lite vågad burlesquebild i min ungdom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0