morsning

Godmorgon.. här vakna man självklart kl 8, varför ska man alltid vakna så tidigt när man vart ut för=/ men iaf så hade vi en trevlig kväll=) vart ganska lugnt igar så mår förvånansvärt bra idag, men har iaf ingen lust att lämna sängen så idag blire nog en slappisdag med undantag för badet som ja strax ska hoppa i och att ja måste gå till affären å köpa mjööölk.. man kan inte va utan mjölk dagen efter fest;)
Får se om ja kan hålla mig borta frn träning idag, känner ja mig själv rätt så blire nog gympa lr mått senare=)
Man e väl kanske inte som snyggast när man vaknar med gårdagens smink men så här ser du ut hos mig just nu=P så nu ska ja förflytta min lilla bak till badet å fräscha upp mig:D

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du är alltid lika söt <3

2011-09-11 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0