tantvarning??!

Tror ja börjar bli gammal.. har tre tecken på detta att visa:
Har införskaffat en familjekalender trots att ja e själv.. för mkt saker för min lilla hjärna att komma ihåg har ja märkt  så nu vet ja när ja jobbar, tränar, har skola och tvättar etc. =D
Införskaffade mig nya LEVANDE blommor idag, fick för mig att d e mysigare me levande blommor.. har ju nästan annars bara plastblommor hemma eftersom ja lyckas döda dom på engång annars:D
Sist men inte minst, min tantlampa i köksfönstret=D
Sist Isa va här upp å vi satt ute på balkongen å drack några cider så började hon å F prata om att d måste finnas så mkt gamlingar boende mitt emot mig.. jag undrade varför å då uttryckte dom d så fint att man ser sånt pga att dom har "tantlampor i fonstrena", så just då kändes d inte så passande att säga att jag hade en likadan i mitt kök;P
Så jahopp känns ju bra å anses gammal redan vid 26;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad fint det blev :)

2011-09-05 @ 09:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0