Utgång=D

Äntligen lördag, detta betyder utgångsdag.. Hoppas verkligen på en rolig kväll då ja inte känner mig inte på mitt livs bästa humör idag men allt kan ju förändras me lite trevligt sällskap å lite vin=) känns som d va år och dagar sedan ja va ut på krogen så ska bli sjukt kul, men först blire middag och vin hos Ida=D
Imorse höll jag på dö av trötthet när klockan ringde men d va bara å ta sig upp för kl 11 vare tränining me IP=) skulle fan behövt en rullator till träningen idag eftersom ja har träningsvärk precis ÖVERALLT.. kan knappt skratta för att d gör så ont i magen och att resa sig upp från liggande till sittande är en riktig pina=) så ikväll blire stretching på dansgolvet;)
Dagens träningsoutfit=)
Snart måste man väl ta sig upp ur soffan för å leta efter nått att sätta på sig ikväll... samma problem varje gång=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en toppenkväll min bästa <3

2011-09-10 @ 16:55:25
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0