nedräkning!

Näst sista helgen på coop denna helg.. om jag är glad!! Superglad, ska bli så skönt att slippa pendla till sthlm för å jobba 2 helger i månaden och desutom så är d alldeles för jobbigt att göra d samtidigt som man jobbar alla vardagar. Så nu är det nedräkning, 4 ynka dagar kvar sen får jag vara hemma i gävle om helgerna igen=D
Körde iaf ner till stockholm idag eftersom jag börjar 8.30 imorn, så nu sitter jag alldeles ensam hemma i akalla å ska snart gå sova=) På väg ner gjorde jag även ett stopp i kista galleria och klippte mig så nu har jag typ inge hår kvar känns d som.. men kan säga att det var ett måste att klippa boprt halva håret, kunde inte ens borsta ur håret längre och då är d illa;)
Lillskruttan har blivit husses tjej, ska alltid ligga i hans knä<3

Kommentarer
Postat av: carro

Tooookfina du! Gud va fint det blev i håret!! :D Ser superfräscht ut! Hoppas det går bra att jobba :) Hör av dig om du får tråkigt :P skönt att du jobbar sista helgen nu gumman!! :D kramar

2012-04-06 @ 21:56:54
Postat av: mamsen

Fin du är <3

2012-04-08 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0