Smått uttråkad ligger jag i soffan å funde...

20120421_191014 (MMS)

Smått uttråkad ligger jag i soffan å funderar på om jag ska orka kolla film lr inte.. Har ju gått å blivit förkyld igeen så jag är måttligt road av detta just nu:-\ så medan min andra hälft är ute å firar Brynäs SMguld ligger jag ä tycker synd om mig själv hemma:-D Så d är tur att man har cleo som sällskap iaf, lillskruttan ligger å sover då sött i mitt knä just nu<3 fast ska väl inte klaga allt för mkt kanske då jag ändå fått träffa min fina gumma med familj nere på Stan idag en sväng.. Hann även hälsa på sanna inne på jobbet oxå:-D


Kommentarer
Postat av: Emma

Världens bästa Marie<3 krya på dig

2012-04-21 @ 19:57:44
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: mamsen

krya på dig <3 Vad fin du är ljushårig igen :)

2012-04-22 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0