läääänge sen nu!

Jahopp man kanske skulle återta det här med bloggen igen?!
Vart ska man börja när det var sålänge sedan man skrev något sist.. d har iaf hänt mkt saker sedan sista inlägget=) Jag har fått jobb på en förskola i storvik, eller det är ett vikariat till sista juni men det är ju iaf en början=) Just nu är jag nere i stockholm och jobbar på coop men igår skrev jag på min uppsägningsblankett vilket känns väldigt bra, 11 år har jag varit där och jag känner att jag nu är redo att gå vidare och göra något annat..så nu har jag nedräkning, 2 helger kvar på schemat men kanske ger bort en helg så jag bara har en helg kvar vilket skulle kännas underbar =D
Vad har hänt mer? jo vi har haft carisma uppe i några veckor och samtidigt som vi tog upp henne så flyttade cleo in hos oss.. När jag åkte ner till jobbet igår så svängde ja förbi pappa å lämna tillbaka carisma och hämtade samtidigt fälgarna till mina nya sommardäck som ja beställde i fredags.. så nu blir nog lite tomt hemma utan skruttan men vi har ju iaf lilla busfröken kvar hemma på obestämd tid=)
Nu ska ja strax åka till jobbet så då är d lika bra å fixa iordning sig=)
Cleo hittade en kycklingkartong att ligga i.. tokmajan<3
Såhär såg d ut häromdagen då Isma tiggde lite upmärksamhet =D
<3
Älsklingen på landet<3
På landet
Carisma njöt som bara den på landet

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilka fina bilder :)

2012-03-18 @ 22:01:54
Postat av: Emma

Fina ni :)

2012-04-07 @ 08:36:47
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0